اعلام نتایج داوری مقالات کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

ضمن تشکر از کلیه محققین گرامی به اطلاع کلیه نویسندگان میرساند نتایج داوری مقالات را میتوانید با مراجعه به سامانه مقالات و کلیک بر روی کد مقاله مشاهده فرمایید همچنین نتایج برای ایمیل نویسندگان ارسال شده است.

توجه: درصورتی که در بخش توضیحات  داوری(در سامانه مقالات) اصلاحاتی در ارتباط با مقاله شما درج شده باشد، ارایه مقاله مشروط به انجام اصلاحات مورد نظر کمیته داوری است.

    • ،به منظور امکان ملاحظه تغییرات انجام شده در متن مقاله، هنگام ویرایش از گزینه Track Changes در منوی Review در Word استفاده نمایید.

      قابل توجه پذیرفته شدگان ارائه شفاهی:حتماً از فرمت‌های ارایه شده در وب سایت کنفرانس (لینک) برای تهیه فایل تصویری (اسلاید) ارایه مقاله خود استفاده نموده و فایل خود را به همراه فرم رزومه حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخ  ۹۵/۱۱/۱۳  از طریق سامانه ارسال مقالات ارسال نمایید. بدیهی است دبیرخانه کنفرانس در صورت عدم دریافت فایل ارایه مقاله تا مهلت مقرر، مسئولیتی در قبال برنامه‌ریزی برای ارایه مقاله نخواهد داشت.

    • قابل توجه پذیرفته شدگان ارائه پوستری:حتماً از فرمت‌های ارایه شده در وب سایت کنفرانس (لینک) برای تهیه پوستر مقاله خود استفاده نموده و فایل پاورپوینت پوستر مقاله خود را را از طریق سامانه ارسال مقالات، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۱۳ به دبیرخانه ارسال نمایید. بدیهی است دبیرخانه کنفرانس در صورت عدم دریافت پوستر مقاله تا مهلت مقرر، هیچگونه مسئولیتی در قبال برنامه‌ریزی برای نمایش آن نخواهد داشت

    • در صورت لزوم تغییر در مقاله می‌توانید نسخه اصلاح شده را از طیق سامانه ارسال مقالات به دبیرخانه ارسال نمایید. در صورت عدم ارایه نسخه اصلاح شده تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۱۱ نسخه فعلی مقاله در لوح  فشرده درج خواهد شد و هر نوع تغییر پس از این تاریخ ممکن نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا تماس با بخش مقالات کنفرانس میتوانید با شماره تلفن ۸۸۳۴۲۹۰۰ داخلی ۲۲۹ سرکار خانم احمدی تماس حاصل فرمایید.

فارسی