اسپانسر کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

پس از یک دهه تلاش و همراهی ارزشمند جامعه مدیریت پروژه در برگزاری بزرگترین رویداد علمی کشور اکنون در آستانه برگزاری هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه از تمام شرکت ها و سازمان های پروژه محور دعوت می نماییم تا با حضور در این کنفرانس به جمع حامیان آن پیوسته و برند شرکت خود را در بین بزرگان جامعه مدیریت پروژه شاخص نمایند.

حامیان هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

شرکت مهندسی فیروزا (سهامی عام) فعالیت خود را از سال۱۳۴۷ در زمینه ساخت انواع جرثقیل سقفی و تجهیزات جابه‌جایی مواد، آغاز کرد. به پشتوانه اعتماد مشتریان بی‌شمار، بیش از نیم قرن در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی ، فولاد، نیروگاه، خودرو و … تجربه اندوخته است. و توانایی تولید ۲۵۰۰ تن جرثقیل در سال را از مرحله طراحی تا ساخت، نصب، تامین تجهیزات و خدمات پس از فروش داراست. و در این مدت بیش از ۱۰۰۰۰ جرثقیل را به همراهی صنعت کشور فرستاده است. شرکت فیروزا به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه‌ی طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌های صنعتی از جمله سقفی ، دروازه‌ای، بازویی، مونوریل ، ضد انفجار و…، قطعات اصلی جرثقیل شامل بالابر و محرکه های طولی و عرضی، را از شرکای تجاری خود که از مطرح ترین برند های اروپایی هستند تامین می نماید.در سال های اخیر فیروزا با تکیه بر تجارب گذشته خود و همچنین استفاده از دانش روز طراحی و مدیریت پروژه ،مسیر موفقیت آمیزی را در فروش ، ساخت ، مدیریت پروژه و نصب راه اندازی طی کرده و هرساله رشد دو برابری و پیشرفت چشم گیری را رقم زده است.

آدرس سایت: https://www.firouzacranes.com/

 

سیســتم اطلاعــات مدیریــت پــروژه پوپــک از ســال ۱۳۹۰ در چنــدین پــروژه در ســطح کشــور اجرایــی گردیــد و فعالیــت تیــم تولیدکننــده ایــن نرم افــزار بــا تکیــه بــر تجربــه متخصصیــن خــود در زمینــه مدیریــت پروژه هــای صنعتــی و همچنیــن فنــاوری اطلاعــات در سال ۱۳۹۴ در قالـب شرکـت راهـکار برتـرآرادپایـا زیـرنظـر سـازمان نظـام صنفـی و رایانـه ای کشور بـا رویکـرد حضـور موثــر در صنعــت کشــور ادامــه یافــت. ایــن شرکــت بواســطه اســتفاده از فناوریهــای روز و ارائــه ایده هــای نـو در سـال ۱۳۹۷ از سـوی کارگـروه ارزیابـی و تشـخیص صلاحیـت شرکتهـا و موسسـات دانـش بنیـان زیـر نظـر معاونــت فنــاوری ریاســت جمهــوری بــه عنــوان شرکــت دانــش بنیــان مــورد تاییــد قــرار گرفــت.

خدمــات ارائــه شــده در سیســتم پوپــک در دو حــوزه سیســتمهای ســازمانی و سیسـتمهای پـروژه ای ارائـه شـده و با اسـتفاده از آنهـا اطلاعـات سـازمان و پـروژه در محیــط ایــن سیســتم بــا حفــظ قابلیــت یکپارچگــی اطلاعــات مدیریــت میشــوند. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ پروژه در سطح کشور بر روی این بستر اطلاعاتی در حال مدیریت بوده که تعداد زیادی از آنها از در زمره پروژه های استراتژیک و ملی کشور محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

 

گروه مپنا یک شرکت تولیدى، صنعتى و بازرگانى بین‌المللى است که به همراه بیش از ۴۰ شرکت زیرمجموعه خود، پاسخگوى نیازهاى صنایع راهبردى نیرو، نفت و گاز، حمل و نقل ریلى و سلامت است. طراحى و احداث انواع نیروگا‌ه‌ها و تأسیسات تولید همزمان آب و برق، اجراى پروژه‌هاى اکتشاف و توسعۀ میادین نفت و گاز در دریا و خشکى، توسعۀ کمّى و کیفى شبکه حمل و نقل ریلى، تأمین تجهیزات تصویربردارى پزشکى و تامین مالی پروژه‌هاى مختلف به صورت سرمایه‌گذار خصوصى و پیمانکار اجرایى، از مهمترین فعالیت‌هاى گروه مپنا در بازارهاى ایران و جهان است.

طیف گسترده‌اى از محصولات پیشرفته و پیچیده صنعتى مانند انواع توربین‌هاى گازى و بخارى، توربین‌هاى بادى، بویلرهاى متعارف و بازیاب حرارتى، ژنراتورهاى حرارتى و آبى، سامانه‌هاى حفاظت و کنترل، انواع لوکوموتیوهاى مسافرى و بارى و تجهیزات و قطعات مورد نیاز در صنایع انرژى و ریلى در کارخانجات متعلق به این گروه ساخته مى‌شود. با عرضۀ بیش از ۱۲۰ محصول و خدمت متنوع با کیفیت و قیمت رقابتى ممتاز و متمایز به طیف وسیعى از مشتریان، توسعۀ زیرساخت‌هاى صنعتى مبتنى بر الگوهاى دانش‌بنیان سرلوحۀ رویکردهاى مپناست.

 

 

 

 

 

قریب به نیم قرن فعالیت مستمر شرکت آسفالت طوس (از سال ۱۳۵۴) گواهی است بر توانایی و ظرفیت‌های عظیم این شرکت پیمانکاری در اجرای طرح‌های EPC در پروژه‌های عمرانی، صنعتی و معدنی و پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی که به کمک نیروی انسانی متخصص و با تکیه بر دانش فنی روز صورت می‌گیرد.

شرکت آسفالت طوس شامل یک شرکت اصلی و چند شرکت زیرمجموعه است که به صورت منسجم در طراحی، اجرا، تامین کالا، راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخانجات صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، حفاری و آماده‌سازی و استخراج معادن، عملیات خاکبرداری در حجم بسیار بالا، اجرای ابنیه سنگین بتونی و سازه‌های فلزی صنعتی، ساخت انواع مخازن و برج‌های خنک‌کننده نیروگاهی و خطوط انتقال نیرو، ساخت تونل و سایر پروژه‌های صنعتی زیربنایی، نامی ماندگار و قابل اعتماد در عرصه عمران و آبادانی کشور از خود به جای گذاشته است. این شرکت در حوزه‌های صنعت و معدن، نفت و گاز، ساختمان و ابنیه و کاوش‌های زیرزمینی رتبه ۱ و در حوزه آب حائز رتبه ۲ است.

فارسی