اتمام فرآیند داوری تجارب برتر مدیریت پروژه

تجارب برتر مدیریت پروژه ای که از بخش های پرمخاطب کنفرانس است امسال همهمچون سالهای گذشته برگزار میشود، پس از اعلام فراخوان بالغ بر ۵۰ تجربه از سازمان های مختلف به دست دبیرخانه رسید که پس از طی مرحله بررسی چکیده بیش از ۲۰ تجربه پذیرفته شد. در مرحله بعد با برگزاری “کارگاه نحوه مستند سازی تجربیات مدیریت پروژه” شرکت کنندگان برای انتقال مناسب تجربیات خود آماده شدند و پس از آن فرصتی در نظر گرفته شد برای تهییه فایل های اولیه.

در جلسات ارائه تجارب که به علت تعداد زیاد تیم های شرکت کننده در سه گروه برگزار میشد به هر تیم ۱۵ دقیقه زمان داده شد و داوران هر گروه که از خبرگان صنعت و مدرسین حرفه ای مدیریت پروژه انتخاب شده بودند نقاط قوت و ضعف هر تیم را بررسی کردند و راهکارهایی جهت ارائه بهتر پیشنهاد شد. پس از این مرحله چند روز زمان داده شد برای انجام اصلاحات و در نهایت در جلسه آخر پس ارائه های ۲۰ دقیقه ای تجربیات برتر برای ارائه در کنفرانس به صورت پوستری یا شفاهی انتخاب شدند.
با توجه به کیفیت بالای تجارب ارائه شده در کنفرانس امسال بیش از ۱۰ تجربه به صورت شفاهی ارائه خواهد شد و شرکت کنندگان میتوانند در تجربیات سازمان های دیگر شریک شوند و درس آموخته های آنها را به سازمان خودشان انتقال دهند.

فارسی